FAQ

1. Jak zarezerwować przestrzeń w LAS?

W celu rezerwacji sali w LAS skontaktuj się z obsługą telefonicznie pod numerem 12 284 87 47 lub mailowo pod adresem kontakt@lasopenspace.pl. Zachęcamy też do kontaktu na facebooku w godzinach pracy Laboratorium.

Pracownik zapyta o planowaną liczbę osób i potrzebny sprzęt, a następnie zaproponuje wolne terminy.

 

2. Ile kosztuje wynajem sali?

Wynajem LAS jest bezpłatne dla przedstawicieli fundacji, stowarzyszeń, działaczy społecznych i grup nieformalnych działających na terenie naszej gminy oraz przedstawicieli władz lokalnych i sołectw.

Laboratorium jest także dostępne dla przedstawicieli sektora prywatnego.
Koszt wynajmu jednej sali:
30zł/h w godzinach 8:00 – 14:00
50zł/h w godzinach 14:00 – 20:00
Podane ceny są cenami brutto. Szczegóły dotyczące wynajmu znajdują się w zakładce biznes.

 

3. Czy w LAS można urządzić poczęstunek?

W LAS dostępna jest w pełni wyposażona kuchnia, z której może korzystać organizator wydarzenia. Laboratorium nie prowadzi jednak usług cateringowych. W tym celu konieczne jest zamówienie zewnętrznej firmy.

Niestety obecnie, ze względu na panującą epidemię, kuchnia oraz naczynia są wyłączone z użytku.

 

4. Czy LAS jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami?

Laboratorium Aktywności Społecznej jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Szczegółowe informacje są dostępne w deklaracji dostępności.

 

5. Jak dotrzeć do LAS?

LAS znajduje się w przyziemiu Biblioteki Publicznej w Niepołomicach przy ulicy Bocheńskiej 26. Wejście główne znajduje się od strony ulicy Korczaka. Do Laboratorium można też dostać się przez wejście do Biblioteki lub MOPS.

 

6. W jakich godzinach jest czynne Laboratorium Aktywności Społecznej?

Od 1.09.2021 roku LAS powraca do godzin otwarcia sprzed pandemii:

PONIEDZIAŁEK – PIĄTEK: 8:00 – 20:00

W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość dokonania rezerwacji na sobotę i/lub niedzielę.